Du har måske oplevet Craig Sullivan før? Han har deltaget på snart alt hvad er findes af konferencer og events om konverteringsoptimering. Og med god grund, han er et vandfald af inspiration, indsigt og energi. Altid med nye ideer til hvordan vi bedst arbejder med at optimere digital forretning, gerne med en mellemting mellem pisk og gulerod.
Nu har du chancen for at opleve Craig igen på Conversionboost den 14. marts.
Craig Sullivan er et omvandrende opslagværk i værktøjer, metoder, modeller og analyser, gerne på et komplekst og udtømmende niveau. Så Craig er en rigtig specialist og en af de få ægte konverteringsnørder. Så på mange måder er Craig ikke bare den perfekte indgang til hele emnet, men også altid en inspiration for os, der arbejder med optimering hver dag.
Heldigvis er Craig også stor fan at at dele sine erfaringer og formidle sine måder at gå til opgaven på. Alene på Slideshare ligger der 55 præsentationer, og der er rigeligt at tage fat på der, hvis du skulle være løbet tør for ideer.
På twitter har Craig længe sendt flere tweets end gennemsnittet, og der kan man også finde hans paper.li (sådan en form for digital avis), der hedder OptimizeorDie Daily.
Så skal du holde dig orienteret om konverteringsoptimering og kun vælge et sted, så skal du vælge Craig Sullivan!
Derfor ved vi også, at Craig altid har noget interessant på hjerte, ikke mindst fordi han spænder så bredt. Han er fx også stærk på UX og analytics, hvilket ikke er en kombination vi ser så ofte. I år udfordrer han mobil optimering sikkert i erkendelse af, at det mest er blevet ved snakken for de fleste. Men døm selv, kom og hør Craig. Du får med garanti et spark et sted, der både er relevant og pengene værd.
Varm op med Craig på youtube, fx med denne glimrende præsentation om cross-device testing – i øvrigt fuld af danske eksempler.
Bliv inspireret og sparket i gang igen med Craig Sullivan på Conversionboost
Et specialiseret event om digital vækst og optimering.
[button label=”Vis mig hele programmet” url=”/program2017/” color=”#ff6600″ target=”_parent”] [button label=”Ja tak, jeg vil med til Boost!” url=”/tilmelding/” color=”#149610″ target=”_parent”]