
Vi fangede Mogens til en kort snak om hvad han bidrager med på konferencen:
Conversionboost: Hvorfor skal vi høre dig på Conversionboost?
Mogens Møller: Hvis man som ecommerce manager eller webshopejer ønsker inspiration til, hvordan man konkurrerer med de store spillere, der efterhånden dominerer flere og flere brancher, så giver det rigtig god mening at komme og høre mit oplæg.
CB: Hvad var din største åbenbaring indenfor optimering og digital vækst i 2016?
MM: At knække koden på, hvordan man korrekt udregner og måler key metrics som Customer Acquisition Cost, Customer Lifetime Value, Customer Churn Rate osv. Det kan have enorm stor betydning for din online forretning, om du har ordentligt styr på disse.
CB: Hvad ser du frem til i 2017?
MM: Jeg ser frem til, at flere online forretninger begynder at arbejde seriøst med personalisering i takt med, at værktøjerne til netop dette bliver skarpere og skarpere. Alle har snakket om personalisering og data de sidste mange år, men nu tyder det endelig på, at det ikke kun er Amazon, Zalando og lignende, der faktisk har ressourcerne til det – men også de mindre online forretninger.
Forretningsudvikling drevet af en optimerings-specialist?
Vi kan næsten ikke vente.
Vi glæder os til Mogens Møller!
Oplev Mogens Møller og en række andre eksperter i optimering: Conversionboost for kun kr. 2.995 (+moms)
Et specialiseret event om digital vækst og optimering.
[button label=”Vis mig hele programmet” url=”/program2017/” color=”#ff6600″ target=”_parent”] [button label=”Ja tak, jeg vil med til Boost!” url=”/tilmelding/” color=”#149610″ target=”_parent”]