Masterclass: Optimising Device Experiences

Craig Sullivan · Optimal Visit

What’s wrong with device experiences these days? Why are they so poor? Why do so many companies waste time here?

The top 3 things you will learn:

· How to segment your audience and device experiences to find opportunities.

· How to use inspection to analyse and prioritise these opportunities.

· How to test device experiences and automate your monitoring.

MAsterclass varer 4 timer, inkl. frokost. Den afholdes i centrum af København den, 20. marts, kl. 9.00 Afvikles ved 10 tilmeldinger, maksimum er 20 deltagere.
Pris er DKK 2.495,- (med konference kun +1.800)

Hvorfor konverteringsoptimering?

Alle virksomheder bruger ressourcer på online markedsføring, måned efter måned – men hvor godt bliver den betalte trafik egentligt udnyttet?
På Conversionboost er der 100% fokus på, at få mere ud af de besøgende i de digitale kanaler.

 

Det handler om købspsykologi,  kundeindsigt,  motiverende design, om at indsamle brugerdata, split-test og meget mere. Konference samler 200 deltagere fra alle mulige virksomheder, der alle har det fælles mål: At øge konverteringsraten!

Skab kvalificerede forbedringer, ikke tilfældige

Optimering betyder at identificere og prioritere de mest lønsomme potentialer og at teste deres effekt. Det er den kunde-centrerede ROI der skaber langsigtet digital vækst og styrker konkurrenceevnen. På Conversionboost siger vi gerne “ud med mavefornemmelsen og ind med kvalificerede designbeslutninger”. Den modningsproces kan du lære meget mere om på konferencen.

Bliv bruger-datadrevet

At indsamle data om de besøgendes handlinger og holdninger, er afgørende for at kunne træffe de beslutninger der kan føre til en øget konverteringsrate. Om data kommer fra analytics eller brugertest er mindre afgørende. Men uden at indsamle og analysere data, bliver ændringer aldrig til optimering. Det bliver bare til ændringer.

Det er ikke let at arbejde datadrevet, det kræver en langsigtet systematisk indsats, med fokus på både processer, værktøjer og kompetencer. Men på Conversionboost får du med garanti masser af inspiration til at løfte den opgave i din virksomhed.

Nye rammer og partnerskab med DI Handel

I 2019 flytter Conversionboost til nye rammer: Fra Axelborgs banknostalgi til Industriens Hus på Rådhuspladsen. Endnu et fantastisk rum med gode muligheder for netværk, workshops og vores velafprøvede konferencekoncept.

© Conversionboost 2019 Kontakt: yes@conversionboost.dk

19. marts 2019
Industriens Hus
Rådhuspladsen · København