Workshop med Anne-Kathrine Christensen

Pris: DKK 2.495. Sammen med konferencen kun +1.800

Flere workshops her

Få værktøjer til at ændre adfærd - persuasive design i praksis

Anne-Kathrine Christensen · Specifii

Hvad får folk til at tage Endomondo med på løbeturen? – eller swipe løs efter kærligheden på Tinder eller bruge flere timer på Facebook hver dag?

 

 

Få kendskab til forskning fra B.J. Fogg, Jytte fra marketing, Cicero, Cialdini og mange andre og lær at anvende værktøjerne fra psykologien, neurovidenskaben og retorikken i praksis til at ændre adfærd (med hjertet).

 

 

På workshoppen vil der indgå en prototype af et Persuasive Design spil, så du får en både legende og lærerig oplevelse!

 

 

Anne-Kathrine Christensen har som en af de eneste i verden en kandidat i Persuasive Design og har været på workshop i USA om Emtional Design Psychology og Psychological Architectures of Digital Behavior Change og hentet mere indhold til Persuasive Design værktøjskassen. Anne-Kathrine har i samarbejde med Serious Games Interactives/Gametools  fået lavet en prototype til et spilværktøj, der inkluderer et udvalg fra værktøjskassen.

 

Kom og leg med og bliv klogere på Persuasive Design.

 

 

Top 3 take aways:

  • Få konkrete Persuasive Design værktøjer til at ændre adfærd
  • Få feedback på en af dine konkrete cases/udfordringer
  • En overraskelse:)
© Conversionboost 2019 Kontakt: yes@conversionboost.dk

19. marts 2019
Industriens Hus
Rådhuspladsen · København