Talerne, 6. marts 2018

Amy-video

Amy Harrison (UK)

"The Copywriting Snapshot: Making Prospects See, Believe and Buy"


Sales Copywriter, Write With Influence · Amy Harrison is a copywriter, content trainer and owner of Write With Influence: An online resource that helps business owners write better marketing content faster and easier. She originally trained as a screenwriter before moving into business storytelling - pulling out the compelling details of companies to build a bridge between their services and customer needs. She has talked on the subject of copywriting and the customer perspective at conversion and marketing conferences in the US, Canada and throughout Europe. She works as a content consultant for companies within the financial, manufacturing and pharmaceutical industries, and is also the host (and many of the characters) of AmyTV: an online comedy sketch show about writing compelling business copy.

Mere Amy Harrison: Twitter · Youtube · Facebook · Website

Karl-video

Karl Gilis (B)

"Why you fail at digital marketing. And what to do about it"


Partner, AG Consult · Karl has substantially increased the number of people making an online appointment at Carglass. And he helped increasing conversions with 44% at Yoast, the most popular plug-in for WordPress. Other clients include Suzuki, BMW, Sony, Sanoma and many more. I’ll show you how we create uplifts by discovering the implicit and explicit motivation of your target audience.

Mere Karl Gilis: Twitter · Slideshare · Youtube · Facebook · Website

Niels Tybjerg

Niels Tybjerg

"Kunsten at sælge en jumbojet online"


Senior Digital Strateg, Advice A/S · Niels har efter 5 år med e-commerce og 8 år i bureaubranchen prøvet at sælge stort set alt på de digitale platforme. Fra Se & Hør til cementfabrikker. Fra dansk insulin til svenske sofaer. Fra frække kostumer til finansiel rådgivning. Med et solidt fundament i datadreven marketing og optimering arbejder han i dag for nogle af Danmarks mest toneangivende virksomheder og organisationer med at skabe sammenhængende brugerrejser, der øger konverteringen på tværs af kanaler.

Andre-video

André Morys (DE)

"The Magic of combining neuromarketing and data science"


CEO, Web Arts · Når store e-handelsvirksomheder i Tyskland skal gøre noget alvorligt ved deres digitale vækst, så går de til Web-Arts. Med André ved roret har bureauet vist utrolig vækst, med et stærkt fokus på adfærdspsykologi og datadrevne beslutninger. At få lov til at lure deres metoder og teknikker igennem André's fantastiske keynotes, er værdifuldt for os alle. Der er faktisk en grund til, at vi bliver ved med at invitere André til Conversionboost.

Mere André Morys: Youtube · Website · Slideshare · Linkedin

John_video

John Ekman (SE)

"Website redesign that doesn't screw your business"


Chief Conversionista, Conversionista · John Ekman hører til skandinaviens absolutte top når det kommer til konverteringsoptimering. Han brænder virkeligt for emnet og er aldrig bange for at udfordre andres holdninger om optimering. Han har totalt domineret scenen i Sverige og hans event Conversion Jam i Stockholm er blevet så stort og populært, at det er blevet kopieret til Oslo også. Du har oplevet ham på Converisonboost før, men John's indhold er altid superskarpt, men samtidigt jordnært og underholdende. Vi bliver alle klogere på optimering i hans selskab.

Mere John Ekman: Twitter · Youtube · Facebook · Website · Slideshare · Linkedin

Henrik Hobel

Henrik Hobel

"Sælg mere med intelligent brug af data"


Direktør, partner og CTO i Ambition. Henrik har mere end 25 års specialisterfaring inden for data og har gennem hele sin erhvervskarriere arbejdet intenst med rådgivning om data, optimering af datakvalitet, segmentering samt optimering af salgsresultater baseret på dybe dataindsigter. I Ambition står Henrik i spidsen for et data-team som hver dag analyserer, segmenterer, datavasker og databeriger store danske virksomheders kunde-, emne- og permission-databaser.

Martin Oliver Christensen

Martin Oliver Christensen

"Kunsten at løbe en struktureret CRO proces i gang"


CRO Specialist Danske Spil Uddannet multimediedesigner. Ansat hos Danske Spil i 2 år. Har 10 års erfaring fra den danske modebranche. Martin er en del af Danske Spils eCommerce team, som har ansvaret for de digitale salgskanaler, web, mobil & Apps. Ansat hos Danske Spil i 2 år, i en specialist rolle for konverterings optimering. Det har været et fokus at bygge en proces for CRO, der kontinuerligt gør det muligt at optimere på forskellige platforme, kanaler brands sideløbende.

OG-video

Ole Gregersen, arrangør og vært

 

Optimeringskonsulent, Optuner · Som altid har vi Ole Gregersen som toastmester og fanebærer. Han brænder også for emnet og er som arrangør med til at sikre, at vi får de bedste eksperter på dansk jord. Til daglig laver han heller ikke andet end konverteringsoptimering og brugertest, så derfor sikrer han et højt fagligt niveau på Conversionboost og sørger for at alle får en spændende og værdifuld dag.

Mere Ole Gregersen: Twitter · Youtube · Facebook · Website · Slideshare · Linkedin

© Conversionboost 2018

Kontakt: yes@conversionboost.dk

6. marts 2018
Axelborg
København