Programmet den 6. marts

9.00

Tjek ind til boost

Så åbnes dørene til Axelborgsalen og vi varmer op til årets konference om konverteringsoptimering. (Se kørevejledning her)

9.20

Kickstart af din optimering

Dagens vært, Ole Gregersen

Som altid skal vi lige nulstilles og afstemmes og ruskes lidt igennem. Så Ole minder dig om at være kritisk, resultatorienteret og holde styr på om talerne har belæg for deres påstande. Du får sikkert også en hånd til at starte netværkeriet.

9.40

The Copywriting Snapshot: Making Prospects See, Believe and Buy

Amy Harrison · Sales Copywriter (UK)

Copywriting is the language of persuasion and people have been writing to persuade for thousands of years. So why is it still so hard to apply to our marketing? Is it a mysterious art available only to a privileged few? No. It is a language you can learn it and you don’t have to study it for years to benefit. This talk is not about trick words, it’s about a roadmap to help you zero in on what motivates your prospect.

 

The Copywriting Snapshot is a simple but powerful plan to vividly plot your prospects pain, desire and highlights the four beliefs and barriers that stop them buying (even if you know they would love what you do). Once you understand these you’ll know how to write more compelling headlines, bullet points, sales copy and calls-to-action.

10.20

Kunsten at sælge en jumbojet online

Niels Tybjerg · Senior Digital Strateg, Advice A/S

Bliver jeres konverteringsrate hæmmet af komplekse salgsprocesser, hvor jeres website bare ikke slår til? Så er det på tide at gå fra isoleret optimering af landing pages til helhedsorienteret optimering af kunderejser.

 

Lær af virksomheder som FLSmidth, CBS og Læger uden Grænser, hvordan arbejdet med målgrupper, micro conversions og optimering hele vejen gennem lead-tragten kan gøre den største forskel for salget – og hvordan for aggressiv salgsfokus kan være en væksthæmmer.

11.00

Formiddagspausen

Fordi batterierne skal lades op og hjernedisken de-fragmenteres.

11.15

Sælg mere med intelligent brug af data

Henrik Hobel · Director, partner & CTO, Ambition

  • Ved vi (virkelig!) alt det om dig som forbruger?
  • Udnyt demografiske data – og sælg mere
  • Datadrevet konvertering baseret på forbrugertyper

11.45

Case: Kunsten at løbe en struktureret CRO proces i gang

Martin Oliver Christensen · CRO Specialist, Danske Spil

Med et af Danmarks største eCommerce sites er det afgørende at etablere en struktureret tilgang til CRO for at skabe succes med alle platforme og kanaler. Få blandt andet indsigt i:

Hvordan sikrer vi et stærkt datagrundlag til at vurdere potentialer?

Og hvordan arbejder man med CRO dag til dag sideløbende med at skabe en langsigtet strategi for CRO udvikles?

Hvordan er eCom teamet struktureret?

12.15

Frokost i Bank Salen

Bojesens skønne køkken med 8-personers bord-buffeter (så er der nemlig ingen kø).

13.15

The Magic of Combining Neuromarketing and Data Science

André Morys · CEO of Web Arts (DE)

How to predict the needs of your customers without knowing them.

13.55

Website redesign that doesn't screw your business

John Ekman · Chief Conversionista at Conversionista (SE)

The most common outcome of a website redesign project is plus/minus zero. If you are lucky, that is, and not end up DECREASING sales and having angry customers trashing you on social media. 

We can do better – Much better. 

 

With Data. With Clear Objectives. John will show you how.

14.35

Eftermiddagspausen

Mere netværkeri, frisk kaffe og helt sikkert noget til den søde tand.

15.05

Bufferzone

Lidt om netværksgrupper og en konkurrence til de kvikke!

15.20

Keynote: Why you fail at digital marketing. And what to do about it

Karl Gilis · Conversion Expert + Partner, AG Consult

  • Why you suck at online marketing (Yep this session will be fun 😊)
  • Why words are so much more important than design
  • 7 universal but often forgotten principles to boost your online success

16.00
- 16.15

Afslutning og tak for i år

Ole runder af og sender dig ud i virkeligheden

Bagefter: Vi går rundt om hjørnet og spiser en god burger. Tag med fordi du vil fortsætte dialogen og hænge ud med os andre et par timer mere.

© Conversionboost 2018

Kontakt: yes@conversionboost.dk

6. marts 2018
Axelborg
København