Mersælgeren Mogens Møller

Posted by

Mogens Møller har altid arbejdet for mersalget. Først som optimeringskonsulent, nu som founder og CEO for Sleeknote. Han har siddet på begge sider af bordet kan man sige. Den dobbelt rolle fortsætter han i hos Sleeknote, som arbejder på at optimere deres egen forretning igennem at hjælpe andre med at optimere deres. Og det har lært Mogens en masse om at drive digital forretning på en global markedsplads. Nu er han klar til at dele de erfaringer med os andre på Conversionboost den 14. marts.

Vi fangede Mogens til en kort snak om hvad han bidrager med på konferencen:

Conversionboost: Hvorfor skal vi høre dig på Conversionboost?
Mogens Møller: Hvis man som ecommerce manager eller webshopejer ønsker inspiration til, hvordan man konkurrerer med de store spillere, der efterhånden dominerer flere og flere brancher, så giver det rigtig god mening at komme og høre mit oplæg.

CB: Hvad var din største åbenbaring indenfor optimering og digital vækst i 2016?
MM: At knække koden på, hvordan man korrekt udregner og måler key metrics som Customer Acquisition Cost, Customer Lifetime Value, Customer Churn Rate osv. Det kan have enorm stor betydning for din online forretning, om du har ordentligt styr på disse.

CB: Hvad ser du frem til i 2017?
MM: Jeg ser frem til, at flere online forretninger begynder at arbejde seriøst med personalisering i takt med, at værktøjerne til netop dette bliver skarpere og skarpere. Alle har snakket om personalisering og data de sidste mange år, men nu tyder det endelig på, at det ikke kun er Amazon, Zalando og lignende, der faktisk har ressourcerne til det – men også de mindre online forretninger.

Forretningsudvikling drevet af en optimerings-specialist?
Vi kan næsten ikke vente.
Vi glæder os til Mogens Møller!

Oplev Mogens Møller og en række andre eksperter i optimering: Conversionboost for kun kr. 2.995 (+moms)

Et specialiseret event om digital vækst og optimering.

Vis mig hele programmet Ja tak, jeg vil med til Boost!